dijous, 2 d’abril del 2020

Joves a casa. Joves en xarxa. Lectures "El niño que se olvidó de cómo mirar"



En aquesta secció trobareu una recomanació diària pensada per a vatros. Si voleu recuperar les que hem publicat anteriorment ho podreu fer a través de l'etiqueta: 
JcJxLectures

Avui, dijous 2 d'abril, commemorem dos coses: el dia internacional del llibre infantil i juvenil i el dia mundial de conscienciació sobre l'autisme
Així que la proposta lectora que us fem, recull aquestes dues característiques: és juvenil i ens ajuda a entendre i acceptar l'autisme



         Una lectura imprescindible para comprender y aceptar el autismo.


«El niño al que se le olvidó cómo mirar» es una de las estremecedoras historias que se cuentan en este libro sobre el autismo. Un trastorno que es preciso entender como una forma peculiar de ser y de enfrentar el mundo. Junto a esta, se describen otras historias que nos muestran que esta alteración del neurodesarrollo es tremendamente heterogénea y requiere de una observación y comprensión profunda de las singularidades de cada una de estas personas. Partiendo de una adecuada interpretación de las conductas observables, los autores nos descubren una serie de estrategias de tratamiento e invitan a padres y educadores a ponerlas en práctica.



#jovesacasa


       



Joves a casa. Joves en xarxa. Propostes "Misterio en el botánico"




En aquesta secció trobareu una selecció diària de propostes variades i atractives 
pensada per a vatros. Si voleu recuperar les que hem publicat anteriorment,
 ho podreu fer a través de l'etiqueta: JcJxPropostes

La setmana passada us vam proposar perseguir l'assassina més famosa de la història. Si us ho vau passar bé, avui us plantegem un escenari diferent: El jardí botànic!


Segueix les pistes, apren, juga i descobreix qui ha estat l'assassí/na 

Clica l'enllaç!


#jovesacasa